FIDGET SPINNER

Sunday, June 18, 2017

Danas vam pisem nesto neobicni post. Niste ovo do sada viđali na mom blogu. Poćela sam da surađujem sa Twinkle Deals shopom i zamolili su me da uradim jedan ovakav post iako stvarno nema veze sa mojom temom bloga. Ali, samo dajte 2 min. U pitanju su Fidget Spinneri. Vidjela sam da je postalo jako popularno, ali iskreno spinneri me nikako ne privlače. Na slici možete vidjeti 4 spinnera koje sam odabrala.

Pink / Metal Pink / Baby Pink / LED blue

Posjetite Twinkle Deals shop. Pokažite ljubav. Pored Fidget spinnera možete pronaći bilo šta za sebe. A uskoro vam donosim haul sa njihove stranica tako da ostanite tu. 

4 comments

  1. Posjetit ću svako. Odlicno napisan post!

    http://stroongana.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  2. Odlican post :))

    Novi post
    https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  3. Ni ja nisam nekakav ljubitelj ovog čuda :D. Još uvijek ne kontam njegovu svrhu, ali moram priznati da je ovaj prvi zaiista divan.

    Moj mali kutak

    ReplyDelete
  4. Bas su lepi <3 nisam probala do sad ova cuda ali svet je definitivno poludeo za njima :D

    ReplyDelete