DIGITAL DIVAS BY AVON / PHOTO DIARY

September 26, 2017

Dobro došle u moj nešto drugačiji post. Ako me pratite na Instagramu mogle ste da vidite na Insta story-u milion objava vezano za Digital Divas konferenciju na kojoj sam prisustvovala. Konferencija je održana 24.9. u prostorijama hotela Malak Regency (BiH). Ovo je po prvi put da sam prisustvovala na nekom blogerskom eventu i iskreno osjećam se presretno. Bilo mi je zadovoljstvo upoznati sve divne djevojke koje sam većinom znala samo preko Instagrama.

Organizacija je bila fantastična. Na početku nas je pozdravila Šejla Korjenić (Avonova predstavnica u BiH/ PR) koja nam je ukratko rekla par riječi o Avonu. Zatim na red je došla divna i prekrasna Branislava Antović (Brana's Divine World). Brana nam je ispričala kako je od hobija kao bloga došla do firme i zarade. Ta je žena toliko pozitivna. Imala je svu moju pažnju.

Zatim nam se obratila Sanela Tunović Bećirović, direktorica PR agencije PRAG, koja nam je prenijela svoje iskustvo i znanje kada je riječ o komunikaciji sadržaja. Divno iskustvo. Saznali smo mnogo toga. Red je došao i na ručak. Žao mi je, ta slika je bila na Insta story-u i nisam je sačuvala. Bila sam previše gladna. Samo sam slatko uspjela slikati, a to je baklava.

Poslije ručka nastavili smo s prezentacijama. Slušali smo Andreu Tomašević Kolenda poznatiju kao Enina mama. Ona nam je ispričala svoje iskustvo i prošla kroz temu "Kada blog zasmeta poslodavcu". Ta žena izgleda prelijepo. Toliko zanimljiva i predivna. Svakako posjetite njen website.

Svoje znanje o trendovima u digitalnom svijetu, te o marketingu u doba blogera su nam prenijele Almedina Aganović i Ljubica Soldo. Zatim smo imali prezentaciju o umijeću fotografije. Nakon toga bila je radionica, gdje je svaka od blogerki slikala sadržaj Avon poklona, a kao nagrada bio je Huawei mobitel (birala se najzanimljivija fotografija).

Po završetku svih prezentacija, otišli smo u hol hotela gdje smo napravili zajedničku fotografiju. Nakon toga morala sam da skoknem do Orient kafića da napravim par fotografija. Kafić možete vidjeti na slikama iznad. Predivan Marokanski interijer. Zar ne? Već sam opsjednuta.

Uslijedio je after party na kojem je bila promocija Eve DU/ET parfema (pisat ću vam recenziju na blogu). Zaštitno lice parfema je Eva Mendes. Koliko znam parfem još nije izašao u prodaju, tako da smo mi imale priliku da dobijemo parfem na poklon. Uz to dobili smo još poklona koje možete vidjeti na slikama ispod.

I na kraju bi konačno trebali da vidite moj outfit. Obukla sam se u svom stilu, inače obožavam Samantha Maria Official, pa ono stil mi je sličan njenom tako da No judge. Obukla sam oversized džemper iz Stradivarius-a, kojeg sam kombinirala sa burgundy ankle heel boots koje su također iz Stradivarius-a i velvet crnom "Chanel" tašnom koja je sa Dresslily sajta. Uz to naravno crne Zara hlače. Od nakita, big hoop naušnice koje se ne vide (haha), ali vjerujem da su iz Six-a.

Sve slike su Instagramske, i nisu se uklopile u moj pink blog svijet, ali oprostite mi. I za kraj posta definitivno ide zajednička slika. Bilo je predivno. Hvala Avonu na predivnoj organizaciji, bilo mi je zadovoljstvo biti dio blogerske BiH skupine i prekrasnog Digital Divas eventa. Cure already miss you!

22 comments

  1. Divno si se provela,fotografije su fenomenalne!♥


    Bella Place.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesam, bilo je super. Hvala ti. :)♥

      Delete
  2. Hola!!
    desde hoy te sigo en tu blog y te invito a conocer el mío https://todoeldiadecompras.blogspot.com.es/
    Bss

    ReplyDelete
  3. Divan post. 😍
    Zapratila sam te, pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post i ostavi komentar. ❤
    Dreaming of fashion and beauty

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti , posjetit cu tvoj blog.

      Delete
  4. Replies
    1. Yes agree with you. Thanks a lot.

      Delete
  5. Looks like a great event !:)

    Xoxo,Khloe
    http://khloelocom.weburl.ro/10-things-croatia/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes it was. Such a great experience.

      xoxo

      Delete
  6. You are amazing!
    Nice post Dear!
    Hello from Poland!
    I follow U, maybe U follow me back?
    Kiss
    https://nataliazarzycka.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much. I'll check your blog.

      Delete
  7. Odlično napisan post i odlične fotografije.♥

    http://ccaammblog.blogspot.ba

    ReplyDelete
  8. Pretty photos, looked like a fun event :)

    https://lionesssk.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Looks like an amazing event! Loving your outfit, thanks for the share. Keep up the posts.
    Gregg

    ReplyDelete

Subscribe